Idag hoppade stressen fram igen

Stressad som *pip*, har just insett att det bara är 5 arbetsdagar kvar innan jag åker och det är sjukt mycket kvar att göra. Det ser dessvärre ut som om det bli mycket jobb under nästa vecka och mindre spring efter den vita bollen...I really wish it was the other way around! :(

Hur som helst är det inte lång tid kvar innan sista träningen börjar inför helgens storslagna derbymatch..."Slaget om Solna".

Fokus...

sunda Zunda vs. AIK, Solnahallen söndag 12.00!

//Gnurp...som på söndag intar Solnaparketten (iklädd matchkläder) för sista gången detta år :(

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Gummsan, ska jag ta hand om din lgh medans du är borta eller? jag borde nog hämta min cykel nån gång åsså? Ska jag skjutsa dig till arlanda?
kramis

2007-11-29 @ 16:16:14
Postat av: Kirran

CHilla BArilla!! Imorrn äre pastaevening i RIssnelajnen...myche trvligt!!

2007-11-29 @ 22:42:36

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0