I´m addicted to Bones

Igår insåg jag att jag är beroende av serien Bones som går på TV 3 på nätterna. Jag antar att allt egentligen hänger ihop i en ond cirkel. Jag kommer oftast hem trött efter jobbet, byter om till träningsgrejer, tränar, kommer hem, fixar mat och sätter mig framför TV:n för att komma ner i varv. Eftersom vi tränar rätt sent blir det automatiskt så att jag sätter mig i soffan lagom till att Bones börjar...å har jag väl börjat titta är det svårt att stänga av. Det jobbiga är bara att det brukar sluta strax efter midnatt.

Igår märkte jag också att det börjat sända Sex in the city efter Bones vilket är betyder att jag direkt efter Bones måste stänga av TV:n...annars är det kört!

Nu kanske alla förstår varför jag är kung på att snooza *ler*

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0