Grym träning, rensat barret, Bones och ett roligt sms

Dagens träning var rolig, den hade det mesta...bra fart, bra spelkombinationer och självklart en massa skratt eller vad sägs om att dubbla med klubbspetsen neråt *ler*. Det finns bara en tjej som kan göra det och självklart började vi på bänken att asgarva. 

Väl hemma var det dags att försöka reda ut barret (mitt hår). Jag hade kvar en del skit men lyckades med lite våld få bort det sista...lite våld löser allt! ;) Idag beställde jag klipptid också så att barret är redo för värmen. Jag köpte ju mängder med "bra" hårprodukter under Göteborgshelgen och redan i tisdags smygstartade jag men idag fixade jag en hårinpackning som jag nästan glömde bort...jobbigt det där med fix och trix.

Sitter och tittar på ytterligare ett avsnitt av Bones...

Fick nyss ett roligt sms från Kirran...hon slutar aldrig förvåna mig och jag garvar lika mycket varje gång. Har bara ett tips att ge...Lev livet tjejen å glöm inte att uppdatera mig bara! ;)

//Garpen...redo som satan inför "Slaget om Solna"

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0