Går vi nu från tre till en?

Ja, det är min fråga...

Nu har vi i Zunda varit bortskämda i 2-3 veckor med tre grymma keeprar på träningarna, men nu verkar det vara slut på det roliga :(

Sara återgår till den stora ön (väldigt tråkigt enligt mig...hade varit skoj att ha henne kvar på fastlandet), Yazze till skogen (sorry Yazze) och kvar står vår järnlady Öberg...men om jag känner Grabbarna Grus rätt så kommer Öberg snart att få sällskap...

Bara det inte blir Olga, Berit eller Svetlana...för de har nog gjort sitt för i år...iaf Berit *ler*

//Gnurp...knaprandes på en pepparkaka

Något att tillägga?
Postat av: Sara

Hehe!
"2-3 veckor"...
Fort har det gått!! ;)
Kör hårt i serien nu!!! Jag kommer kanske tillbaka till det fast landet igen o då ska jag hälsa på Zessorna!!! ;)
Kramar!

2007-11-06 @ 22:46:49
Postat av: Garpen

Sara- du är alltid välkommen tillbaka till Zundaland!!!!

Du är grym!!!

2007-11-06 @ 22:53:55

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0