För vissa slutade båtresan nästan innan den ens hann att börja

Eftersom informationen kring båtresan var rätt vag...höll det på att sluta riktigt illa för Kirran. Vi skulle senast vara på båten 17.45...Kirran kom fram flåsandes 17.43. Det hade ju aldrig blivit samma sak utan Kirran så jag är glad att hon hann med båten.

Väl på båten insåg jag och Öberg sanningen bakom det Svennar sa om 24-48 timmars återhämtning. Vi hasade oss upp 2 trappor och fick mjölksyra direkt. Med det bevisat hoppade halva gänget ner i jacuzzin och halva gänget hängde i baren. Man märkte rätt tydligt under kvällen att det var fredag, ögonen hade svårt att hålla sig öppna.

Vi åt en trevlig middag på kvällen sedan fortsatte partyt natten lång...
Jag somnade 04.30 och sov så tungt att jag inte ens märkte när hälften av hyttfolket kom in och la sig. Under natten (morgonen) vaknade jag ett antal gånger av att båten gungade men inte mer än att jag kunde vända mig om och somna om igen.

Imorse intog vi vår traditionella frukost/lunch...oxfilé med pommes och cola, en bra start på dagen för en zessa!

Gårdagens miss...jag tog bara ett kort på hela kvällen och det blev inte ens bra :(

//Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Jag är lite i chocktillstånd, bara 1 kort vad är det jag hör Susan!

2007-11-11 @ 15:33:18

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0