Ett hett ämne i Zundaland just nu

Vad ska Sofia få för smeknamn nu när vi redan har en Fia i laget? 
Vi kan ju omöjligt ha två stycken. Fiffi var det som någon spontant slängde ur sig och det som jag tror de flesta använder, inklusive jag själv. Varje gång är det lika roligt...det låter som att man ropar på en pudel eller en kakaduva. Nä, jag vet att Sofia själv inte vill bli kallad för Fiffi så det blir nog till att brainstorma lite i Zundariket och ge zessan ett smeknamn som sitter som en smäck.

Några förslag på smeknamn som redan är uppe på tapeten...
Fi...och då inte Fiiiiiiiii som Anneli säger *ler*
My...Är Sofia verkligen en My?
Gunter...enligt min åsikt det skönaste smeknamnet av dem alla, helst då med ett y-uttryck dvs. mer Gynter än Gunter.
Soffan
...ja, kanske skulle fungera...eller? 

Har ni några fler förslag?

Kan kanske bli en ny tävling på bussen på söndag..."Ge Sofia ett nytt smeknamn och vinn en resa för två till..."
*ler*

//Gaschpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0