En spontanhelg i Göteborg

I kväll åker jag, Ready, X, X, och Lassemannen till Göteborg för en helg i "stjärnornas" tecken. Jag och Ready ska umgås med "stjärnor", alla är de stjärnor på något sätt...vissa på innebandyplan andra på "pip".

Frågan är bara vilka är X:en?

Jag har ju fått höra att jag planerar för mycket och borde bli lite mer spontan så helgen betyder spontanitet för min del. Jag vet knappt något om vad som ska hända i helgen, vilka jag ska träffa...jag vet inte ens var jag ska sova...så illa är det! Men det känns rätt bra faktiskt....det enda jag vet är att Ready & co kommer och hämtar mig ikväll...that´s it!

Så om jag inte är tillbaka på måndag kan ni ju börja leta i Göteborgsområdet... *ler*

//Gnurp...planeringszessan nummer 1


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag kan iofs ge dig lite mera info...Limpan och Tobbe heter dom andra två...=) JAg vet inte heller så mkt mera egentligen. Inatt sover vi hos Östholm i Pixbo, vet inte om han vet det dock...jorå. Lasse lovade juh! Ska jag ta med mig min hårfön kanske? LUftmadrassen och lite annat. DU grejjar mattorna...mums!!! kramis!!

2007-11-22 @ 10:57:21

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0