En skön promenad hem

Igår efter träningen tog jag sällskap av Yazze och Anki på vägen hem från träningen. Det var riktigt länge sedan jag gick hem från träningen men efter gårdagens genomkörare var en promenad precis vad jag behövde. När jag kollade tidtabellen insåg jag att det var 20 minuter kvar och då konstaterade Yazze att jag lika gärna kunde gå hem och så blev det.

Under promenaden avslöjade Yazze en sak som gjorde mig jätteglad. Jag vet inte om det är officiellt än så jag kommer inte skriva vad det är men jag blev iaf jätteglad...och det kommer alla andra också att bli när det får veta *ler*.

Det blev en del grafer hit och dit under gårdagens träning och summan av kardemumman var att jag insåg hur mkt vi fått lära oss under denna säsong. Om kroppen, vilken träning som passar när, om mjölksyra, styrka...ja jag kan fortsätta ett tag till. Fatta... säsongen är inte ens slut!

Kanonbra om du frågar mig...inte en dag för sent!

//Gnurp...elev i Zundaskolan

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0