En nattsvart promenad

Efter att ha jagat en vinterjacka halva dagen kom kirran förbi och vi tog oss en 70 minuters promenad runt i mörkret. Vi gick runt i Haga Parken trots mörkret och mitt sätt att förklara för Kirran var vi befann oss, var att säga saker som...

"-Här till höger ligger bajamajan som Anneli alltid använde under uppvärmningsrundorna"  

"- Åt höger tar det ca 25 minuter och åt vänster tar det ca 45 minuter"

Vi hade båda klätt oss varmt och det behövdes verkligen för det var rätt kallt.  Mina ögon rann som vanligt vilket brukar betyda att vintern är på gång, istället för snorpapper blir det "tårka tårar"-papper för min del.

Trots helgens båtresa har jag nog allt hunnit med en hel del återhämtningsträning...både på dansgolvet och ute i skogen, ska bli skönt att få börja träna ordentligt igen.

image961

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Läckert att man fick en länk åsså..tror du att jag kan få en där nere också =) tack för gångturen...fast vi gick i mörekt...tyckte det nästan var lite skötn också! kramis

2007-11-11 @ 22:09:54
URL: http://[email protected]

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0