Det närmar sig sakta men säkert

Nu är det 5 veckor kvar sedan ligger jag på the beach och solar, dricker paraplydrinkar och genomför säkert en och annan bubbelfest i jacuzzin...visst låter det skönt???

Visst kommer ovanstående saker att prägla min vardag under december månad men om jag känner mig själv rätt blir det en hel del genomgångar av grundprogrammet och säkert så kommer hopprepet att få jobba lite också, vem vet jag kanske blir första zessan att ha av repet...skulle inte Svennar belöna den som lyckades med bedriften? ;)

Man kan ju undra när vägen tar slut...
image932
Tunnelseende...ähh vad gör det när du är i värmen. På den här vägen kommer jag ta en och annan löptur.

Snart är det dags och skriva en packlista a lá Gnurp också...har faktiskt en hel del på lager med tanke på alla de säsonger jag spelat i Zunda *ler*. Det blir nog inte så mycket till packning tror jag, kollade in bilder från i somras och då såg packningen ut så här:

image931
Min gröna weekendbag

Ska verkligen försöka packa lätt och ha med mig mindre saker än i somras...jag menar, nu har jag mer rutin och vet vilka saker jag verkligen använder och vad som bara åker med till Thailand i resväskan och ligger kvar där under hela resan.

Jag menar...vad behöver jag ha med mig egentligen...?
- Bikini
- Solglasögon
- Joggingskorna
- sporttoppar
- shorts och linnen som går att slänga innan jag ska hem
- flippflopp
- kamera
- Min laptop

Ja, mkt mer behöver jag inte ta med mig...lättpackat kan man säga :)

Åhhh va jag längtar!!!

//Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Glöm inte att jag tar hand om posten och dina blommor tjejen, å nu har du juh faktiskt blommor också =)

2007-11-01 @ 22:11:00

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0