Det går rykten om att det ska bli dåligt väder

Vi är några som ska på kryssning till helgen och det går rykten om dåligt väder vilket inte gör mig speciellt glad. Jag hatar när båten gungar, det räcker med att det gungar av en orsak :)

Eftersom det är träning imorrn och "härskaren" ska köra skiten ur oss måste jag börja packa idag. Känner jag mig själv rätt kommer jag att slänga mig i soffan efter träningen imorrn och då blir det inte mycket till packning. Jag har fått order om att ta med mig min platttång så den ska packas ner nu på en gång. Men va fasiken ska man ha med sig egentligen?
En partyutstyrsel...om man inte heter Kirran eller Anneli för då har man med sig 3 st..haha *ler*, ett ombyte för dagen efter och en tandborste...that´s it eller?

//Gnurp...som ber till vädergudarna


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0