Det började som en kommentar på bloggen

Jag fick under dagen en kommentar på min blogg av en kvinna som hade googlat på Classic Forrest (Thailand) och hamnat på min sida. Inte så konstigt eftersom jag under juni skrev om stället under min vistelse i Thailand.
Hur som helst undrade hon om jag kunde berätta lite om Ban Phe eftersom hon trodde att jag varit där. Jag mailade henne och fick svar tillbaka.

Det visade sig att hon ska dit på semester om några veckor och har hyrt ett hus i Ban Phe X. Vilket är precis samma ställe som jag ska till, jag tror tom att jag vet vilket hus hon har hyrt. 

Vad är oddsen att en kvinna googlar på ett ställe i Ban Phe och får träff på en blogg vars ägare bor i samma område som hon ska till på semester...hmmm...hur är det möjligt?

Hur liten är världen egentligen?

image978

//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0