Deadline-tisdag

Japp, idag är det deadline på deadline och jag måste faktiskt meddela att jag ligger före tidsplaneringen för en gång skull...kan ju ha och göra med att jag satt kvar på jobbet till 18.45 igår. Men men vi får se hur länge det håller i sig...det räcker med att en sak strular och jag får ytterligare en låååång dag på jobbet.

Men jag antar att det är charmen med mitt jobb...

Jag blir fortfarande lika nervös varje gång något tryckt material kommer med Posten...det räcker ju med att en prick är fel någonstans för att allt ska vara förstört. Men samtidigt...va fan ska man göra....blir det fel så blir det...man är ju inte mer än människa!

Ska passa på att gå och äta lite lunch så jag orkar med kvällen bravader...

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0