Bye bye mamma lilla

Imorgon åker mamma till Thailand och blir borta ett bra tag framöver, som tur är ser jag henne igen om ca en månad. I och med att andra halvan av familjen nu lämnat landet får jag hålla ställningarna....vattna blommor, hämta posten, betala räkningar...ja ni vet allt som är ganska tråkigt men som måste göras. Fördelen är ju att jag bor nära så jag inte måste planera en massa för att få allt gjort. (smart tänkt av mamsen och pappsen när de valde att flytta)

Eftersom en hel del saker är på gång och det finns rätt så många frågetecken inför framtiden just nu lär jag få en intressant trip till Thailand vid jul...hoppas bara jag får sola lite och lugna ner mig mellan varven.

Nedräkningen har börjat...

//Garpen...den officiella ledaren på hemmaplan 

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jisses vad jag är sugen på lite värme. Bli inte förvånad om jag kommer gående på din väg i thailand å har tagit en flygbiljett en vecka...haha... Är sååå sugen på sol.

2007-11-07 @ 09:07:24

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0