Belönade mig själv med en sovmorgon

Efter gårdagens vinst var jag helt lyrisk och uppe i varv så jag satt mig i soffan och tittade på "Bones" och skrev samtidigt mitt matchinlägg eftersom allt låg fräscht i minnet. Plötsligt hade "Sex in the city" tagit slut och jag satt fortfarande med laptopen i knät och hade inte ens börjat packa inför helgens bravader. Jag kom i säng någon gång efter 01.00 och somnade så fort jag stängt ögonlocken.

Imorse tog jag sovmorgon...utan att egentligen sova längre än vanligt, jag tog det bara lugnare. Tog en macka, fixa och trixa och vips så var klockan över 08.00. Jag var inte på kontoret förrän 08.40....uppps!...men det är jag fasiken värd efter gårdagens insats.

Nu till allvaret...eftersom vi har haft träning eller match från i söndags har jag inte hunnit med att packa en väska inför helgen. Så det kommer med andra ord bli till att packa gärnet direkt när jag kommer hem, får nog sätta ihop en packlista a lá gnurp så ska det nog gå vägen...

Back to work!

//Gnurp...fortfarande lyrisk

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0