Åhh jag som trodde jag var petig

I går under lunchen satt jag och pratade med en av våra översättare. Vi kom in på mat och hon påpekade att hon tyckte jag var duktig som nästan varje dag hade matlåda med mig till jobbet. Sedan berättade hon att hon var enormt petig när det gäller mat. Maten får absolut inte vara gammal... jaha sa jag och frågade vad hon menade med gammal mat. Hon förklarade att hon inte kan äta mat som är gjord dagen innan, inte ens på morgonen samma dag, all mat måste vara fräsch och nygjord. Ska hon göra sallad till lunch måste hon ha med sig alla ingredienser och göra salladen på plats...jobbigt värre säger jag!

Jag som trodde jag var petig...

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Tur att hon inte vet hur man förbereder i ett restaurangkök, det mesta är från igår..haha...allt förbereds ju dagen innan...

Det där är som nasse och öronmuffarna...bara inbillning!

2007-11-15 @ 14:53:57
Postat av: gnurp

Ha ha, jag glömde att skriva att hon dessutom är beroende av Coca Cola light...å då snackar vi sjukt beroende, typ 2 liter varje arbetsdag. Hennes försvar..."-jag varken röker eller dricker så något beroende måste jag väl få ha?"...så skön person.

2007-11-15 @ 15:23:15

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0