Tick tack tick tack....

Jag sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar, får snart besök av några klasskompisar. De som känner mig väl vet att jag inte är någon kock, långt ifrån...jag låter andra fixa maten och sköter mkt hellre disken. Men jag har iaf fått ihop bakpotatis med lax och lite sås och grejer...hoppas det blir bra, vore ju nästan pinsamt annars *ler*. Känns tryggt att veta att pizzerian är öppen till 21...ha ha ha.

Vi får se hur länge polarna blir kvar, ska eventuellt försöka sitta en timme eller något med ex-arbetet, ska lämnas in nästa vecka...HJÄLP!!!!! Men sedan är det över, bara en massa jobb  och så, men iaf en sak mindre att tänka på.

Märkte idag när jag läste mailen att jag nog måste gå ut med ytterligare en vägbeskrivning till Grillplatsen på lördag...några Zessor verkar lite vilsna...inga namn nämda *ler*.

Nä, nu ringde matklockan...dags att fixa det sista.

//gnurp, kock för kvällen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0