Tårarnas afton

Som säsongens kapten tyckte jag att jag med all rätt kunde sätta ribban för kvällen...så här i efterhand kan man säga att jag satte ribban för kvällens glädjetårar...

Alla skratt utbyttes till tårar flera gånger under kvällen, då i form av glädjetårar...iaf för det mesta.

Kvällens 3 i topp....

1. Garpen, jag satte som sagt ribban högt och hade mer eller mindre tårar i ögonen hela kvällen.
image260

image261

image262
När det var som värst hade mascaran runnit och jag såg rent av förjävlig ut...men vad gör man inte för kameran?


2. Öberg, tjejen blandade glädjetårar med andra tårar nästan under hela kvällen...tjejen är älskvärd!
image263

3. Kirren, vad ska man säga, mer spontant gråtande har jag aldrig sett...en skön syn att se och det var detta som gjorde att jag satt och grät under kvällen, jag gladdes verkligen över Kirrens och alla andras priser.
image264


image265

Under kvällen föll det tårar ner från många Zunda zessors kinder, hejdå-samtalen var inte roliga.... 

image266
När laget med Anneli i spetsen började skrika; BÖÖÖÖRJA GRINA, BÖÖÖÖRJA GRINA som vilken hejaklack som helst brast det för mig...inte bara en gång, utan gång på gång. Kan tyckas löjligt men jag tror inte alla fattar hur mkt det här laget betyder för mig, alla zessor drar sitt strå till stacken.

Kan knappast vänta till att nästa säsong börjar... 

//En Zessa med känsliga tårkanaler 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0