Tant eller fjortis?

Hittade en lista på en blogg som kändes skoj att prova

· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång? Mys i mängder

· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog? Spontant hemmafest

· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
Lagom nivå fungerar bäst för mig förutom när låten From yesterday spelas eller hur Clarken?

· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren? Helt klart mössa, hatar att frysa och frisyren brukar stå åt alla håll ändå *ler*

· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag? Uppe med tuppen med hjälp av väckarklocka men har det varit mkt i veckan kör jag sovmorgon.

Jag tror verkligen att det är tantvarning på mig *ler*

image184
Rätt likt faktiskt *ler*

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0