Sol värme och relaxing...

Mitt i allt jobbigt just nu damp ett mail ner i min inkorg från min kära far som nu slutligen lyckats hitta den perfekta flygbiljetten åt mig ner till Thailand i december. Jag har inte ens hunnit åka iväg på den första Thailandsresan förrän jag har biljetten nummer två klar...ibland har man det bra...men fattig blir man!!!

Nu är det äntligen bestämt och klart, efter ett godkännande från ledningen och klartecken från jobbet åker jag ner till huset den 9 december (hyffsat tidigt i december men jag personligen hoppas på en tidig lördagsmatch den helgen *ler*) och blir borta hela 26 dagar. Jag tar alltså min välbehövliga semester över jul och nyår och laddar batterierna i värmen...ska bli så grymt skönt! Dessutom ska det bli skoj att äntligen få fira jul med hela familjen samlad + några extra tomtenissar...har inte hänt sedan jag var väldigt liten...

Ska bli intressant och se vad som hänt i området efter min praktik jag gjorde där för precis ett år sedan...

Relaxing är mitt ord för resmålet...

image291
Stranden mitt över gatan från huset...

image292
Vår pool...

image293
Relaxavdelningen vi aldrig får uppleva i Zunda tar jag igen i Thailand...

image294
& ibland erbjuds tom dricka...bubbel i bubbel....och för er som undrar...vattnet är hyffsat kallt!

Som Zundazessa är man alltid välkommen ner till värmen...

//Snart är det dags...27 dagar kvar

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Avundsjuk!!! ..Jag blir så avudsjuk!! Lovar att jag ska komma dit nån gång...kanske blir den tredje gången du åker dit, om den andra är vid jul =) Eller så kanske vi tar New York till hösten...det blir till att spara. Kramis

2007-05-16 @ 12:55:05

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0