Smärta på hög nivå...

Jag hoppade inte direkt ur sängen imorse...vågade knappt känna efter hur mör kroppen var. Jag kan säga att det är i klass med den träningsvärk jag hade efter fys-Manges första vecka. Min rumpa, baksida lår och mina vader värker mest och jag har idag hittat nya blåmärken på kroppen...hur och när de kommit dit har jag ingen aning om.
Efter 5 innebandymatcher och 2 fotbollsmatcher mår jag som jag förtjänar, det enda positiva jag kan se i detta är att jag kanske slipper den värsta träningsvärken när försäsongen drar igång om en vecka.

Men det är så värt smärtan...det resulterade i ett SM-silver i innebandy och ett SM-brons i fotboll.

image318

//Gnurp in pain

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0