Skaffa säng till jobbet...

Efter alla röda dagar och en del ledighet var det dags att komma tillbaka till verkligheten igen. Jag har haft tokmycket på jobbet idag och kommer fortsätta ge gärnet veckan ut, långa dagar blir det. Idag var jag på jobbet kl 08.30 efter en cykeltur och hemma 20.36...som sagt långa dagar blir det. Om det kommer fortsätta så här är det nog snart dags att skaffa en säng till jobbet, men jag försöker bita ihop eftersom det bara är 3 veckor kvar innan jag slutar och åker iväg till Thailand.

I morgon ska jag bjuda några klasskamrater på middag, så jag måste sätta igång och förbereda lite eftersom det sannolikt blir en lång dag imorgon också. 

Åhhh, vad mitt liv låter tråkigt just nu..aja....men slutet av veckan kommer det iaf bli drag i, då är det skolans årliga fest med en massa stipendier och mingel samt grillafton med nya gänget i Zunda.

//Gnurp som nästan ser i kors efter en lång dag

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0