Sista kvällen med gänget...

I morgon är det fredag och inte vilken fredag som helst utan även sista kvällen med gänget, dvs mina klasskamrater. Vi tar examen om exakt 22 dagar men den missar jag eftersom jag då ligger på playan i Thailand. Inte för att min klass har någon speciell sammanhållning och så men jag har på senaste tiden umgåtts med ett par stycken rätt mkt. Dels gruppen som åkte med mig till New York i december förra året och sedan de personer jag "hängt" med under hela första året. 

I morgon är det iaf den stora SMH-dagen dvs den årliga Sälj & Marknadsdagen med stand up, föredrag, mingel och stipendieutdelning. Förra året var det 10-års jubileum och då hade skolan hyrt en hel finlandsfärja som vi umgicks på i 2 dagar. I år blir det lite mindre eller snarare i den normala storleken och det ska bli riktigt skoj att träffa alla igen eftersom vi varit ute på LIA sedan i januari.

Jag kommer träffa några stycken när det är dags för opponering och så men annars är morgondagen sista gången...vi får väl se vad som händer...

Jag är glad att inte fröken Estum är med iaf, för då hade alla fått höra....BÖRJA GRINA! BÖRJA GRINA!....och ni vet vad som händer efter det :)

image260

//Gnurp som ska hålla tårarna borta imorgon


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0