Säsongens första packlista redan efter en vecka...

Det brukar dröja ett bra tag innan jag får plocka fram den traditionella packlistan och skicka ut den till alla Zessor. Den här säsongen slösar vi inte tid, packlistan ska ut redan efter 2 träningar. Första helgen på Bosön väntar och efter lite tips från coachen vet jag på ett ungefär vad som ska tas med...

Jag diggar redan tränarnas sätt att jobba, vi har redan fått ett detaljerat schema över vad som kommer att ske under helgen så nu är det bara att ladda batterierna, ladda lite mentalt, packa och hoppas på det bästa....

image349

//gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Yasse

Jag önskar att jag hade varit hemma och också haft användning av din packlista Garpisch, den var jätte bra! ^^
Hoppas ni har det grymt bra på Bosön hjärtat!
Nu har jag uppdaterat min blogg, check it out! ;D
Kramisar

2007-06-02 @ 16:34:00
URL: http://yazz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0