Onödigt vetande om Garpen

Ytterligare en lista...

Tema: Tandvård
image188

1. Har du haft hål i tänderna?
Japp, för mkt godis antar jag

2. Vad tycker du om kostnaderna hos tandläkaren?
Inge vidare, finns ju roligare saker att göra för pengarna.

3. Har du haft tandställning, hur länge?
Japp, i 2 år och jag skämtar inte när jag säger att jag hade en glugg, större än smågrus mellan framtänderna som liten. Då hatade jag gluggen, idag hade det nog varit en del av Garpen liksom, fast jag är nog rätt glad att det är borta ändå.

4. Hur ofta borstar du tänderna? 
2 ggr, morgonen och kväll

Tema ekonomi:
image189


1. Tycker du att du sköter och tar hand om dina pengar bra, varför?
Jag är grymt mkt bättre nu än när jag var yngre, jag har på senare år lärt mig värdet av pengarna jag har.

2. Om du skulle vinna en miljon, vad skulle du göra med pengarna?
Jag skulle inte ändra på så mkt jämfört med nu, 1 miljon är ändå inte så mkt pengar. Unna mig en låååååååång semester iaf.

3. Hur ofta tycker du man ska unna sig något? Hur ofta gör du det?
Så ofta man har råd med det, ganska logiskt.

4. Sparar du till något speciellt just nu? Hur mycket sparar du?

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0