Nu är man hatad också...

Eftersom jag ska in till stan och härja efter lunch så valde jag att promenera till jobbet idag...
På vägen runt sjön mötte jag en massa djur. Jag vet att jag är hatad men nu fick jag det även bekräftat... Jag gick förbi en andfamilj och gick säkert 2 meter ifrån när mamman väste åt mig...jag var inte alls beredd på det och blev skitskraj....man vet ju aldrig vad de kan få för sig...

image325

Inte nog med det typ 3 minuter senare går jag på gångvägen när en bil kommer farandes och gör så att jag blir tvungen att hoppa ner i buskarna...
Med den här starten på dagen är frågan om jag ens vågar mig in till stan...jag blir väl utslängd från avslutningen också om dagen fortsätter så här...

//En hatad Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0