Nattens lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Medium, hög och maximum ...hmmm you tell me!
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min blåa filt
3. Vad var det senaste du såg på TV?
The Closer på TV 3
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
23.04..(23.00)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
En massa skrik från TVn
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För 1 timme sedan, gick hem från garaget
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Fias blogg
8. Vad har du på dig?
Svarta mjukisar och brunt linne
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Mmmm, Silver avslöjade något....mer säger jag inte..haha, vi kan ta det på avslutningen.
10. När skrattade du senast?
För en stund sedan när jag insåg hur dålig jag är på att parkera stora bilar....OK alla bilar.

Natt i natt...

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0