Min alldeles egna Dr Phil...

Alla som läser denna lilla blogg har säkert märkt att jag de senaste dagarna varit ett känslomässigt vrak...jag grinar stup i kvarten och vet inte var allt kommer ifrån...det bara kommer.
Idag slog det mig att under de senaste veckorna har en person fungerat som min alldeles egna Dr Phil...stackarn har fått lyssna på alla mina bekymmer och tankar runt i spåret. Men det bästa av allt är att hon med största sannolikhet kommit på orsaken till min känslomässiga berg & dalbana...

Jag kan lova att inom 4 veckor är jag tillbaka till det normala...iaf om jag ska tro min egen Dr Elin....& det gör jag...1000-tack tjejen!

image285Vem skulle ni föredra...?    image286

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0