Många måsten idag...

Snart är det dags för lunch men eftersom jag struntade i att fixa matlåda till idag får jag skylla mig själv och vänta tills jag har tid att ta bilen upp till Mörby Centrum, har en massa att uträtta...

Måste fixa lunch

Måste ta ut pengar...

Måste hinna till systemet och inhandla helgens mums mums, eftersom det blir tight med tid imorgon. Har inte bestämt mig än för vad som ska inhandlas eller hur mycket, så det lär ju bli ett samtal eller två till mina kumpaner.
Det blir väl "lite" vin eller något annat som tar sig ner i strupen...

Måste packa, blir som sagt tight med tid i morgon och jag hatar att stressa i sista stund. Har inte gjort någon packlista så jag lär ju lätt glömma något, plattången är redan framtagen eftersom det var det enda jag absolut inte fick glömma enligt girlzen. 

Måste bestämma vad jag ska ha på mig i helgen, skor, kläder, allt...eftersom jag hatar att bära med mig mer än vad som behövs...så var jag verkligen inte för ett par år sedan *ler*

Måste hämta päronens post och vattna blommorna eftersom jag blir borta ett par dagar, inte speciellt jobbigt men ytterligare ett måste.

Måste hitta en present...eller kanske inte, beror på hur bra minne min arbetskamrat har...

Måste jobba lite x-tra hårt idag eftersom jag tar ut lite flextid på fredag...

Med denna lista av måsten kan jag ingenting annat än att tänka på vad min kära mamma brukar säga...

"-Det finns inga måsten här i livet förutom att dö"


//Garpilarpen i farten




 


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0