Lördags morgonen kunde inte börjat sämre...

Jag satt hela fredagskvällen och även i under natten och skrev på mitt examensarbete, jag måste ha varit i min egen bubbla för jag har varken haft koll på min mobil eller någonting annat som jag skulle ha fixat.

Elin och jag skulle träffas 11.40 nere vid ishallen för att cykla till Råsta Park. Jag satte mig på cykeln och hade ett stort problem med mitt klubbfodral, var skulle jag ha det? Efter en hel del krångel kom jag ner till ishallen men ingen Elin syntes till, så jag bestämde mig för att ringa...var på jag upptäcker att min mobil är totalt död, inget batteri. Där stod jag utan mobil helt borta och visste varken in eller ut. Jag försökte sätta på mobilen och märkte att jag fått två meddelanden, det ena var från Öberg som ringde redan vid 19 på fredagen...vad gjorde jag då kan man undra, min mobil måste alltså varit död redan då. Jag hann med att lyssna av halva meddelandet innan mobilen dog igen, av det jag hann höra upptäckte jag att jag glömt allt jag skulle göra inför Frippes avslutningspresent....uppps. Inte likt mig alls att glömma så men det tyder och andra sidan på att jag nog har haft lite för mkt i skallen på sistonde.

Det andra meddelandet var från kirran som efterlyste sitt läppglans...

När jag väl fick syn på Elin kom hon gående...min första tanke var; men vi som skulle cykla...var har hon sin cykel?
Elin berättade snabbt att hon hade punka på sin cykel och att J cykel var låst och att han tagit med sig nyckeln på morgonen. Vi promenerade till hallen och båda två beklagade sig över hur morgonen börjat men insåg snabbt att det bara kan bara bli bättre ju längre dagen går...
 
Några timmar senare...
image233

//Garpilarpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0