Lite action mitt i veckan...

I går läste jag om pedofilen i Jordbro som försöker röva bort barn tillsammans med en kvinna, helsjukt. Hur som helst så hade tidningen intervjuat ett vittne som sparkat pedofilen mellan benen...jag såg bilden på vittnet och började nästan skratta lite, det är en gammal kund som jag haft och med tanke på tjejens storlek förstår jag att hon sparkade gubben mellan benen....var nog det enda rätta i det läget.

Dagens guldstjärna....

Går till Kirren som ringde mig igår och berättade om en bil som åkt över kajen i Nacka...ja vet inte hur mkt man kan/får berätta gällande detta egentligen så jag säger så mkt som att Kirren vet hur man agerar snabbt och smart. E man webbis så e man...

Dagens grattis...

Går till Elin som äntligen fick ett svar på jobbfrågan...sommaren är räddad...grymt tjejen...

//back 2 work


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag var faktiskt inte så duktig när det gällde bilen. Jag ringde inte...men jag tog bilder och skickade in till aftonbladet och tjänade 710 kr..
ska skicka dig en bild på mailen...

2007-05-09 @ 20:54:13

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0