Listan efter helgen i Karlstad

Helgens gnälllag....Örebro, gnällbältet levde verkligen upp till sitt namn!

Helgens skavsår...Susanna, jag slapp denna gång

Helgens överraskning...Åsas och Mias kanoninsatser

Helgens dans..."den lille" Notera att denna dans/lek/ramsa kommer att finnas i Zunda under nästa säsong

Helgens sämsta...DJ:n under banketten...vad sysslade killen med? Det var det sämsta vi hört på länge.

Helgens säng...Tjockmadrasser i gympasal...helt klart underskattat!

Helgens minst påkostade...Frukosten...har inget mer att tillägga.

Helgens godaste...Korven i kiosken...lagets favorit!

Helgens värsta...Vädret, regn regn regn

Helgens sämsta packning...Min packning var katastrof, hade mer sommarkläder än någonting annat, glömde vanliga kläder och en massa annat...och jag som hade packlista och allt.

Helgens bästa verktyg...Elins plattång...eller bör jag säga, Elins brorsas plattång *ler*

Helgens värsta lukt...Våra matchtröjor som jag hade med mig i bilen på vägen hem, behöver jag säga mer...?

Helgens varmaste sov-outfit...Jag sov i långkalsonger, strumpor och luvtröja med luvan över huvudet 

Helgens oturstjej...Jessicas bilruta åkte ner i dörren och att hitta en bilverkstad i Karlstad under röda dagar är inte det lättaste.

Helgens mest förbannade...Frida under sista gruppspelsmatchen, hon tog en smäll och sedan rann det över...jag har aldrig sett snälla Frida bli så arg och hysterisk.

Helgens fritidsaktivitet...Poker

Helgens hosta...Ulle hostade en hel natt och höll halva laget sömnlösa...det kan Elin intyga.

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0