Laddning till 1000

Då var det snart dags att krypa ner under täcket...

Efter en intensiv men intressant dag går jag till sängs med lite mindre tyngd på mina axlar. Jag har varit duktig idag och gjort klart ytterligare en punkt på mitt examensarbete, jag fick offra en fredagseftermiddag/kväll men med tanke på att det inte är många dagar kvar känns det som om jag måste prioritera och eftersom morgondagen bjuder upp till dans, känns det rätt ok ändå.

Morgondagen kommer bli skoj så det lär inte bli några problem att kliva upp iaf...

Kirrans buzzande ledde till ett beroende...

Medan jag jobbat med mitt arbete har allears gått varm. Under vår helg i Västervik introducerade Kirran "Venture" och låten light on och nu är jag hooked!
http://www.allears.se/MyPage.aspx?name=venture

//garpen med mål i siktet inför morgondagen 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0