Kvällens vinnare

Under kvällen delades det ut pris i olika klasser.

Det tyngsta priset som en Zunda zessa kan få, "årets MVP Zessa" gick i år till....
image243
Emma Näslund

image244
Frippe läser motiveringarna till priset och Emma har inte förstått att hon är vinnaren...

image245
Plötsligt har poletten trillat ner och Emma inser vad som hänt... 

Näslund är vår materialare och en uppskattad sådan, åter igen ett Stort Grattis tjejen!

Emma sa i sitt tacktal något i stil med;
- Jag visste inte att jag skulle behöva sluta lira för att vinna detta pris....fan va stort tjejer.

Årets målvakt gick inte helt oväntat till....
image246
Petra Öberg, guld värd...

Årets back gick till....

image247
Vår egen Martina Söderberg

Årets forward gick i år till...

image249
Julia Jernberg, som även tog hem priset för Årets poängdrottning och årets fint.

Årets center gick till...

image250
Garpen....hi hi

I samband med prisutdelningen tog Öberg över ordet eftersom hon tyckte att det började bli "dags" (ni som var där vet anledningen till detta, mer behöver jag inte säga) att delade ut ett specialpris...som jag fick ta emot.

image251
Ett jättefint kort med sköna ord och en Zessaklocka eftersom min sk "mormorsklocka" gick i kras under säsongen.

Årets stjärnskott gick till...

image253
Tessan, ska bli skoj att följa tjejen under 07/08

Årets Zessa med flest matchkronor gick till...
image254
Laura, vår egen elitseriespelare...

Laura fick även utmärkelsen årets tabbe...

Årets fighter gick till...
image256
Clarken eller numera Kirren, vår egen hulken...

Årets mål gick till...
image255
Kirren, ett backhandskott vi aldrig kommer att glömma...

Årets Zessa gick till...
image267
Maja

Efter alla dessa priser delade Emma ut 2 st priser för speciella prestationer under dagens miniturnering. Första priset fick jag för mitt kanonskott och pris nummer två gick till petra Öberg för sin prestation i mål.

image258
Vi snackar choklad för ett år framöver....

Öberg fortsatte prisutdelningen med två udda men ack så viktiga priser, våra dialektzessor som alla diggar hårt: Kirren och Lena

image259
Jag är ingen turist, jag bor här.....ja i bland kan man ju undra....*ler*

//Oerhört tacksamma Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0