Kreativ, fantasifull och målinriktad....mmm

Jag gjorde precis som Fia och beslöt mig för att se vad jag ska bli när jag blir stor...
Jag snodde testet från Fia testet 

Resultatet:

Grafisk industri / Media
Mode design / Musik
Trä, målning, hantverk
Kännetecknande för dig är att du är kreativ, fantasifull och målinriktad. Du har troligtvis en konstnärlig ådra som du gärna får utlopp för i olika sammanhang. Som barn var du klassens lilla konstnär och din fröken minns förmodligen fortfarande dina avancerade teckningar/skulpturer/dikter. Du gillar att lära dig nya saker och hitta lösningar på olika sorters problem. Där andra människor ser hinder ser du möjligheter. Grafisk design eller modedesign, musikmakare eller ett konstnärligt inriktat yrke inom hantverkssektorn bör vara yrkesområden som passar dig, eftersom du där kan kombinera ditt kreativa anlag med problemlösning.

Hmmm, vet inte om det stämmer till fullo direkt men visst är testet hyffsat sannolikt. I bland kan dock den konstnärliga ådran gå till överdrift som för någon säsong sedan då mitt "lilla" julprojekt (korten med positiva ord) till laget förvandlades till ett 24 timmars projekt...lyckligtvis var det uppskattat av de flesta. 

//garpen da vinci 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0