Kick off med jobbet...

Kick off...eller Kick out skulle jag nog kalla det som ska ske på torsdag. Eftersom jag bara har precis 8 dagar kvar på jobbet innan jag avslutat min praktik och får lite ledighet. Sedan den 2 juli är jag tillbaka vid skrivbordet, brunare än innan och förhoppningsvis med batterierna laddade.

Vad som ska ske på torsdag har jag ingen aning om. Jag har fått veta följande....

Samlas 11.30 på kontoret
Ta med kläder för utomhusbruk, vid regn gäller samma förutsättningar
Vi kommer hem någon gång sent på kvällen/midnatt


Hmmm, någon som har en aning om vad vi ska göra?

Det gick rykten om att det kunde vara bra att börja äta Revigör (bakis-tabletterna) redan nu...hmmm bör jag bli rädd som enda tjej på företaget?
Ähhh...jag tar dem lätt....jag är ju Zessa! *ler*

//Garpen-ett enda stort frågetecken just nu


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0