Jag var så näääära men ändå så långt ifrån....

Har precis kommit in efter min och Elins numera traditionella måndagsrunda...idag var det bara Elin som höll måttet...grymt tjejen!
Jag ramlade in över mållinjen ca 7 meter efter och hade tappat ungefär 15 sekunder på förra gången vi sprang...ack så illa...måste ha varit den där sista drinken jag fick av Kirren i lördags *ler*.

Igår ringde Frida och överraskade mig genom att berätta att jag kunde få åka med till Karlstad i helgen och spela student-SM bara jag kunde intyga att jag pluggade....fixat sa jag... och nu ska jag se till att guldet kommer med oss hem...jag är ju inne i en vinnande trend just nu och jag har en känsla av att den kommer hålla i sig i minst 2 veckor till...

//Gnurp med rangliga ben dagen till ära...

Något att tillägga?
Postat av: Hanna

Fan va glá jag blev att du ska med till Karlstad!! Det börjar lukta guld!! :o) Synd att Anneli inte är med, då kunde vi lira som den kedja vi var för en stund denna säsong. Det hade varit super nice.
Ses om ett par dar!
/Från en som vill sjunga SM-GULD SM-GULD...

2007-05-14 @ 23:02:36
URL: http://www.dooelaa.com
Postat av: gnurp

Hanna!!!!
Vi kommer rocka fett i Karlstad...jag har redan tippat dig som poängdrottning. Vi kommer vara sjukt hesa på måndag men det kommer det vara värt. SM-GULD, SM-GULD, SM-Guld kommer höras i korridorerna och hela vägen hem till Stockholm *ler*.

2007-05-14 @ 23:20:06

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0