Jag e så kall asså!!!

Då har jag fixat förstärkning till SM-laget...de som nu kommer representera laget från Zunda är Hanna, Frida, Gnurp och Elin, den sistnämda lyckades jag övertala igår...fatta vilket grymt lag det kommer bli. Jag hörde att vi var utan keeper, men va fan....det löser sig alltid.

Vi ska spela i Sundsta sporthall i Karlstad, det kommer att bli 5 matcher 2 X 15 minuter,  sjukt skoj!!!!

Jag har för en gång skull tänkt att vi alla ska delta i speedshootingen...jag har ingen aning hur hårt jag skjuter...bara att vissa zessor ibland har ett bollmärke på låret eller vaden...vore intressant att veta även om jag inte tror på det där med speedshooting till fullo.  

Zessorna som ska med mig till Värmlands gröna skogar...
image288  image289 image290

//Garpilarpen med kurr i magen


Något att tillägga?
Postat av: Anonym

när du vill testa en annan grej....jag klarar typ 20 sek.
http://frip.dk/invisiblemafia/MultitaskingTest_1.htm

2007-05-15 @ 16:51:39

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0