Isen hälsar från värmen i USA...

Fick ett sms från en gammal Zessa vid namn Isen som befinner sig i Texas i USA, hon bad mig hälsa till alla här hemma och eftersom jag vet att många som känner Isen läser denna blogg hälsar jag till er alla denna väg...
image319

Isen verkar göra precis det jag gjorde under de första veckorna som campledare, lifeguardträning och hjärt och lungräddning, samt avslutningsprov på allt. Jobbigt men jätteviktigt eftersom det lätt händer saker med barnen/ungdomarna under lägret.

Hon klagade över att campen inte hade någon mottagning på mobilen...I know the feeling..3 månader i skogen utan mottagning, blir nästan en vana.
Jag skulle iaf hälsa att hon redan saknar alla men att hon verkligen skulle bita ihop.



//gnurp, the messenger

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0