Idag är det en bra dag

Har precis insett att det är en bra dag idag...solen är framme, min eviga kedjekamrat har signat, förberedelserna inför helgen är glasklara.

Elin sms:ade för en stund sedan så ikväll blir det spåret eller snarare vår lilla runda...jag undrar om jag kommer klara upploppet den här gången, jag var ju sååååå trött sist. Det kan ju knappast gå mkt sämre, skulle vara att kroppen fortfarande inte återhämtat sig efter helgen i Karlstad men så farligt kan det knappast vara. Det ska iaf bli skönt att få lite luft efter alla timmar på kontoret.

Kanske hinner med att slipa lite på vägbeskrivningen ikväll under rundan, eftersom jag och Elin garanterat kommer att springa förbi stället inför lördagens grillparty.  Fast alla Zessor vet ju att Zundasupporten alltid är öppen oavsett tid på dygnet så det löser sig säkert...
  
Tjing så länge!

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0