Hört och sett under helgen...

Man kan ju inte vara överallt under en hel kväll men har man koll så har man och ni som var där vet att jag hade stenkoll.. *ler*

Garpen ska ta kort oavsett tid på kvällen

Garpen...
-Blomma S, Blomma S...vänta det ska vara Blomma S

Clarken...
- Nej Garpen, ingen blomma nu....

Silver
- Åhh nej, min muff är lite fuktig....(ni skulle bara se vad hon egentligen pratade om) *ler*
Nästan i klass med en Sara Höglund kommentar, eller vad säger ni?

Garpen
-Jeeeesus liksom...

-Vad hände det e det jag undrar....

Chrille fick veta det vi trodde alla redan visste...hur kan man inte veta det? (Vad Chrille inte visste får vi ta en annan gång) 

I taxin på väg in till Blue Moon Bar säger Anneli till Maja...

Anneli
- Jag fattar inte hur du kunde bli årets Zessa, jag har aldrig röstat på dig.

Maja
- Ja, visst är det konstigt.

Öberg till resten av laget...

Öberg
- Vem tar hem Garpen ikväll...?

9 personer räckte iaf upp handen....tack tjejer, det värmer verkligen!

Jag ringde Clarken någon gång under natten och fick veta att Zessorna från Wilda Väsby var på rymmen. Jag hörde senare att de var hemma 05.30 imorse...vad hände, det är det jag vill veta...

Emma och Elin står och köar för toan och har stått där ett tag, då kommer moi...

Garpen
- Jag är garpen, jag går in först...

Emma och Elin såg ut som de sett en utomjording...

Emma
- Vad hände med den ödmjuka Garpen???? Kön börjar där...(Emma pekar på platsen efter Elin)

Estun sa att hon bestämt sig...

Garpen
- Jag tror dig inte förrän jag sett papprena påskrivna!

På söndagsmorgonen...Järngänget (Emma, Elin och Öberg) möter Garpen på vägen till Kansliet. 

Emma
- Fan va pigg du ser ut garpen....hur är det möjligt????

Garpen
- Jag kör på rutin Emma, jag går ut stenhårt för att sedan sakta men säkert trappa ner.


//Garpilarpen med stenkoll

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0