Helgens bravader kan jag...

Det var med ett leende på läpparna som jag krälade mig upp ur sängen imorse. Hur jag kunde vara så pigg och redan på jobbet kl 08.10, efter en cykelfärd på ett par minuter har jag ingen aning om. Jag gick isäng i går kl 00.30 efter timmar framför datorn och ändå hade jag inga problem med att stiga upp 07.10 imorse...vad hände liksom...?

En sak är säkert...jag kommer kunna leva länge på helgens bravader...jag hade så sjukt skoj...trots att jag grät större delen av kvällen...

Jag vill passa på att tacka alla som gjort denna knasiga säsong möjlig, alla zessor, ledare mfl...vi kunde inte ha avslutat säsongen på ett bättre sätt!

Ett stort "LYCKA TILL", till alla zessor som packar sin väska och far vidare, ni är alltid välkomna tillbaka, any time...en gång en Zundazessa alltid en Zundazessa!

//Gnurpilurpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0