Helgen närmar sig...packning och grejer...

Ska alldeles strax ringa Elin och åka till Solna C för att inhandla lite saker inför helgens bravader...
Sedan ska jag sätta i gång att packa, självklart efter att jag slutfört skrivandet av packningslistan och mailat över den till Elin. Jag har fått veta på ett ungefär vad vi ska ha med oss i klädväg men jag lär ju missa något iaf...jag undrar hur mkt packning Hanna tar med sig...hmmmm????

Det blir nog packning efter typ av bil/minibuss...om jag kör själv kan jag ju packa lite extra....*ler*

 

Något att tillägga?
Postat av: Hanna

haha varför undrar du hur mycket jag ska ha med mig? Jag har bara en bag tror jag. Jag blir nervös när du skriver så mycket om packning!! Har jag missat att packa något som ni packat?? AHH Svarta shorts och svarta strumpor är viktigast ändå?
Ses imorrn! Laddade till tusen! Jag är sjukt pepp!! WIIII

2007-05-16 @ 20:46:36
URL: http://www.dooelaa.com

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0