Gårdagen var en mjukstart enligt Svennar...

Om gårdagens träning var en mjukstart som Svennar så fint kallar det, vet jag inte om jag vill veta hur fortsättningen kommer se ut...

Det var sjukt skoj, trots att vi mestadels bara sprang intervaller och gjorde en del sköna övningar. Svennars övningar lockar alltid till skratt och det gillar jag. Stämmningen är lättsam men ändå riktigt fokucerad...hur det nu går ihop?

Jag kan lätt säga att gårdagens träning ligger på min Top 5- lista över jobbigaste träningarna någonsin. Jag var helt slut, det kan ju till stor del bero på att jag redan hade gått 13600 steg innan träningen ens börjat. Jag är glad att jag slapp se mig själv göra "hoppa över, kryp under-övningen"...jag kom knappt under och hade sådan mjölksyra i benen att jag knappt orkade hoppa över.

Det var skönt att få ta i under intervallerna och jaga Tessan runt spåret... Svennars sätt att utnyttja konstant löpning utan att man känner av det är kanon. Vi sprang över en mil igår men Svennar lyckades ta bort fokus på det jobbiga och berika oss med nya spännande saker träningen igenom. 

Jag är glatt överraskad och det säger jag redan efter träning nummer 2! 
Nu är det två dagars vila innan Bosön väntar...

//Gnurp-som tog bilen till jobbet idag *ler*

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0