Ett samtal...30 minuter senare... äntligen ett klick

Klockan var exakt 16.59 och eftersom jag jobbat över så mkt den sista tiden tänkte jag ta cykeln och börja trampa hemåt. Jag tog tag i mobilen och skulle koppla ur mig ur systemet när det plötsligt började ringa...
Jag svarade och på andra sidan luren började en kvinna prata och fråga en massa som hon inte fattade, hon malde på bra, stundtals ganska intressant. Men emellanåt kände jag mig som ett socialkontor, jag fick under en halvtimme veta allt om hennes barn och vad hon jobbade med och vilka hon kände....som sagt tiden gick och plötsligt hade hela 30 minuter gått och då säger hon:

-"ojdå, jag ska nog inte uppehålla dig längre, ser att klockan slagit en bit över 17.00"...
(I mitt huvud: NO SHIT!...du ringer en minut i, vad tror du???)

Det värsta är att jag fortfarande inte kan komma på varför hon ringde, visst hon undrade över en grej, men den saken hade egentligen inte med oss att göra...ja ja, vad gör man inte för att glädja andra? Hon kanske behövde prata ut och jag lyssnade...en person är iaf tillfredställd ikväll :) 

//Tjing tjing


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0