Ett hyffsat försökt...

När jag kom till jobbet imorse låg det ett papper på mitt tangentbord. Det var ett handskrivet brev som såg kopierat ut, det visade sig att det hade faxats in till oss. Varför brevet låg på mitt tangentbord fattar jag fortfarande inte...

Jag började läsa brevet som såg ut att vara skrivet av en tjej...handstilen var väldigt tjejig. Ju mer jag läste desto mer började jag känna igen uttryck och stavningar på ord...

image320


Hur många skriver kramizzar med två ZZ? Vem säger egentligen omedelbums?
Brevet kom från Grönan och är vad jag tror ett hyffsat försök att locka kunder..eller vad säger ni?
Hur som helst kändes det som om Fia skrivit brevet eller iaf suttit bredvid den som skrivit...

Om Fia är oskyldig kan hon säkert ta reda på vem boven i dramat är...

Jag har iaf haft lite skoj åt brevet idag, hemlig post är alltid skoj!

Något att tillägga?
Postat av: FIA

Är det jag som säger OMEDELBUMS? Ja kanske det är ... jag säger förmodligen ooops och saker med ZZ också.. MEN... MEN... MEN jag lovar och svär att jag inte har medverkat på något sätt i detta PR-försök.. :) jag vet inte ens vem denna Gittan är.. så jag är oskyldig!!
Btw,, så är min handstil bra mycket stligare än den där :)
Rätt komiskt!!
PS. Denna Gittan har trots allt rätt.. varför inte boka erat RAJ-RAJ på Grönan? DS.

2007-05-23 @ 20:52:24
URL: http://israelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0