En tung runda och lite ögongodis

Min Haga Parks kompis och jag sprang vår runda idag och det var sjukt tungt. Vet inte om det har och göra med att jag cyklat till och från jobbet idag också, hur som helst tungt var det. Det enda som gladde mig när jag var över mållinjen var tiden. Jag sprang på 27.48 dvs samma tid som den senaste bästa tiden....e hängde ni med? Alltså, sist vi sprang var jag 15 sekunder sämre än den bästa gången. Idag upprepade jag den bästa tiden och med tanke på hur jag kände i kroppen är det bra. Jag vet att jag bla fick kämpa extra mkt i "backen" eftersom pulsklockan visade det högsta någonsin. Nu när jag har fått varva ner är jag helt slut....bara jag inte är på väg att bli sjuk...har inte tid med det nu....hoppas hoppas att jag klarar mig.

Btw, jag och min "springkompis" såg Barbie och Ken springandes i spåret...det var det värsta jag sett, 2 varelser i de perfekta kropparna...killen ville väl styla och drog upp linnet precis när vi sprang förbi...om jag säger så här...förr i tiden skulle man lätt ha kunnat gnuggat sina kläder mot den brädan. Ögongodis på hög nivå!

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0