En kvällsrunda a lá Elin och Garp

Jaha, då har vi gjort ytterligare en runda jag och Elin, samma slinga som tidigare fast med både Valborg och jobbiga cykelturer i benen. Den här gången valde jag att inte tjuvkika på klockan under tiden utan väntade tills jag var 2 meter ifrån mållinjen. "Mördarbacken" gick lättare än någonsin och vi båda tyckte tempot var hyffsat bra med tanke på allt som hänt under helgen. I början av rundan fick jag den senaste uppdateringen från helgens bravader och det hade hänt grejer, det kan jag lova *ler*.

Vi gick i mål på tiden 29.19, dvs 20 sekunder snabbare än förra gången...grymt med tanke på omständigheterna, vi var nog båda lite överaskade över resultatet.

Det ska bli intressant och se vad vi hamnar tidsmässigt efter försäsongen...


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0