En knasig morgon...

Jaha då sitter jag redan på jobbet och klockan är 08.05, har varit här sedan 07.45...det går bara utför...
07.45 då brukar jag inte ens ha kommit ur min REM sömn eller vad det nu heter, ni vet då man drömmer som bara den. Jag minns inte ens senast jag var uppe vid 06.00.
Men oj vad mkt jag redan har hunnit göra...plattat håret, ätit frukost (även om det tog emot), börjat skriva packlista inför helgen...ja jag vet...men jag glömde ju hur mkt som helst när vi åkte till Västervik tack vare att jag sotat packlistan...så nu återinför jag den traditionella listan.

Fick besök nu på morgonen av 2 målare som ville ha min nyckel för att spackla och måla för att sedan "eventuellt" ge tillbaka nyckeln imorgon, annars skulle det dröja till på måndag...jag bara öhhhhh, då får jag nog hoppa över era tjänster och fixa detta själv...(indirekt...pappa kan du hjälpa mig med en sak...?)
Hade de varit snygga så kanske...de fick + poäng för trevligheten iaf.

Jag ringde faktiskt ner till Thailand och pratade lite med pappa, inte egentligen angående målandet...men jag hann nog nämna det också någonstans mellan raderna *ler*.  

//Gnurp med sömnproblem

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0