Dag 1 Karlstad...

Vi åkte från Centralen kl 06.50 med bil till Karlstad, vid den ena ratten satt jag och vid den andra Jessica (vår utvalda keeper för helgen). Väl framme i Karlstad var det bara att byta kläder och ställa sig ute på planen, för motståndet stod ett Örebrolag. Vi åkte på en stortorsk   (1-7) det första vi gjorde men SM-gulds drömmarna levde fortfarande kvar...och det var lite av vår grej denna helg...vi trodde verkligen att vi kunde gå hela vägen...

Laget vi hade bestod i början av 8 spelare...
Målvakt: Jessica (Västerort), som aldrig tidigare stått i mål, hon blev utvald *ler* och ställde upp för laget.
Backar: Frida (Zunda) och Susanna (tidigare Kumla) men som slutat pga av studier.
Centrar: Garp och Elin (Zunda)
Forwards: Hanna (Zunda), Sara (Västerort), Malin (förra året Sten Sture, nu Västerort)

Alla 8 spelare kämpade sig igenom 2 gruppspelsmatcher innan vi fick hjälp av 2 st "fotbollsspelare", de var snälla nog att hjälpa till under fotbollsmatcherna och gjorde det med bravur. Mia och Åsa kom in på planen och hade aldrig tidigare spelat innebandy, vi i laget var Zuperglada att få förstärkning inför sista gruppspelsmatchen mot Karlstad. Med hjälp av förstärkningen lyckades vi göra vår bästa match i turnerigen. Jag personligen gjorde en helt sjuk match, jag var överallt och fick med mig bollar över hela banan...en av mina bästa matcher på hela säsongen...var sjukt stolt över min egen insats. Jag hade satt mkt nöjd enligt Manges utvärderingssätt *ler*.

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0